niedziela, 14 lipca 2013

Trening "OKO w OKO"

Bez owijania w bawełnę.. Nie lubię siłowni, ani zajęć fitnesowych.. Znaczy nie lubiłam :) Wkurzałam się, bo przychodzą na nie same "suche wiórki", które gadają, że są grube... "Zobacz! Tu mi wisi, tam mi wisi! Widzisz?" NIE WIDZĘ!!! To co ja mam powiedzieć jak mi naprawdę z przodu opona sterczy?? Nawet się nie spocą na zajęciach. A ja zasapana, czerwona, spocona, ledwo na zakrętach wyrabiam. Zamiast zwalczać kompleksy nabawiłam się większych. Tak było do czasu, aż trafiłam tu.. www.tuanclub.pl . Receptą stały się treningi personalne ( http://www.klub.tuanclub.pl/oferta/silownia/trening-personalny ). Tu natrafiłam na zrozumienie osobistego trenera. Taki osobisty ochroniarz na siłowni. Wszystko wytłumaczył, pokazał, przypilnował, liczył, sprawdzał czy dobrze robię. Dzięki niemu zaczęłam wierzyć w siebie i ćwiczyć efektywnie. Przez to, że byliśmy sami nie czułam się skrępowania i obserwowana w lustrach przez innych uczestników zajęć. Ćwiczenia, które mi wymyślał były dostosowane do moich możliwości i sprawności. Wykonywałam je na przyrządach, ale nie tylko. Z czasem połapałam się co i jak się robi na danym sprzęcie..Wszystko stało się łatwiejsze. A siłka nowoczesna, sprzęcik nowy, nie zdezelowany, nie powycierany. Przykładowy trening : seria na daną partię- 45 sekund przerwy. Mowy o obijaniu nie ma, czas odmierza stoper. A na koniec rozciąganie. Żeby nie było monotonii trenerzy się zmieniają. Jest ich trójka : Robert, Natalia i Maciek. Każde z nich ma swój  indywidualny styl  prowadzenia zajęć. To przemiłe i ciepłe osoby, pełne wyrozumienia i cierpliwości. Ale ostrzegam nie dajcie się zwieść ich " ładnej " powierzchowności, w środku to prawdziwe "demony sportu". Widać, że to co robią jest ich pasją. Najlepszy dowód przyjdźcie i zobaczcie sami..Ich ciała mówią same za siebie.. Tylko bez podtekstów proszę ;) Już dzięki nim lubię ćwiczyć :)



P.S Niedługo postaram się wstawić moje zdjęcia z takiego treningu.

Miłej niedzieli.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz