czwartek, 18 lipca 2013

Psi fitness

Zmiany SĄ.

To znaczy, że program DZIAŁA.

Zmiany zaobserwowałam w wyglądzie, w kondycji, w samopoczuciu..Nie tylko ja je widzę..
Mój chłopak, rodzice i znajomi... Widzą i dopingują.To buduję. Naprawdę. Pojawia się siła do dalszej walki.Cieszy się z tego ktoś jeszcze...


Mój pies... Jej oczy po spacerze mówią wszystko: "Super Panciu, że nie ciągniesz się już leniwie na drugim końcu smyczy.. Teraz to i ja mam treningi cardio :) możne niedługo zaczniemy biegać?? "
Pamiętajcie!! Ćwiczyć można wszędzie. Wystarczy tylko odrobina chęci. Ja się cieszę, że mam kompana. A ona, że też będzie FIT.

Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Aga ja mam tak samo - nagle zachciało mi się robić mnóstwo rzeczy, na które kiedyś brakowało energii:)Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. To uczucie jest cudowne,mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej :) trzymam za nas kciuki

    OdpowiedzUsuń