środa, 21 sierpnia 2013

MOVE

Hej!!
Dzisiejsza pogoda nie nastraja do niczego.. Nosa z domu mi się nie chce wychylać jak tak pada przez cały dzień. Najchętniej przeleżałabym cały w kokonie z koca :) A wy jak sobie radzicie??
Ale dawka ruchu potrzebna.. Więc spędziłam intensywną godzinę w towarzystwie Michaela Jacksona.. A jak?Doborowe towarzystwo. Skorzystałam, że nikogo nie było w domu ( oprócz psa..Ale ona już się chyba przyzwyczaiła do mojego zawodzenia :) A przy najmniej nie będzie się ze mnie śmiała) i odpaliłam grę move na ps3... Nie przepadam za grami na konsole..Ale ta jest rewelacyjna. No pomachałam sobie rękami i nogami ( bo tańcem nie wiem czy można to nazwać) i powyłam :)  Uwierzcie mi idzie się przy tym zmęczyć
Dzisiejszy trening był fajowy. A i humor się poprawił...
Wstawiam filmik jak by ktoś chciał zobaczyć jak to wygląda.


P.s Jedna z moich ulubionych piosenek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz