poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Motywacja

Ostatnio odczuwam spadek motywacji.. Nie wiem dlaczego??? Może dlatego, że samemu gorzej się zdopingować...Ciężko stwierdzić. Próbuje znajdywać sobie wymówki na ćwiczenia i dietę.Bo praca, bo trzeba coś załatwić.
Nie mówię, że nie ćwiczę, ale czy daję z siebie 100%. Tylko ja znam odpowiedz na to pytanie
ALE MÓWIĘ BASTA!!!!
Trzeba dalej działać. Czas działa na moją niekorzyść... Plan jest więc trzeba się go ściśle trzymać
A oto porcja motywacji  :)






A wy jak sobie radzicie?? Macie jakieś sprawdzone sposoby?? 

1 komentarz:

  1. Nie jesteś sama - mi tez już nie jest tak łatwo jak na początku...W ramach motywacji przymierzam ciuchy , w które kiedyś nie wchodziłam i podziwiam jak teraz ładnie na mnie leżą (wiem-to głupie, ale na mnie działa) i tez mam takie fotograficzne motywatory;)A ten brzuch na pierwszym zdjęciu jest piękny...

    OdpowiedzUsuń