poniedziałek, 2 grudnia 2013

Sen...ciąg dalszy

O zdrowym śnie wpisałam we wcześniejszym poście...
A oto co chciałabym jeszcze dorzucić od siebie...
Oprócz zdrowych nawyków spania..Ważnie jest też na czym śpimy...
A czemu o tym piszę?? Ostatnio byliśmy z mężem z wizytą u znajomych.. I zostaliśmy na noc..Rano czułam się strasznie paskudnie (I t nie był kac :))... Wszystko mnie bolało, a w ciągu nocy budziłam się  kilkakrotnie bo mi zdrętwiał bark :( Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. I we własnym łóżku :)
Jakiś czas temu kupiliśmy poduszki ortopedyczne... Nie wyobrażam sobie teraz nocy bez niej...


Pamiętajmy!! Żeby mieć siłę na treningi i codzienne zmagania musimy się wysypiać...Dbajmy o nasze ciała 24 godziny na dobę :)


A wy jak sobie radzicie??


5 komentarzy:

  1. myślałam kiedyś nad zakupem takiej poduszki, co spałam na takiej u koleżanki i okazała się super wygodna. muszę pomyśleć znów o jej zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam spać i mam właśnie taką poduszkę do spania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dość wykańczające treningi, więc raz dwa usypiam niezależnie od typu poduszki czy łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam taką poduszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć weź napisz do mnie ba buddysta2010@gmail.com bądź na Facebooku.
    Mam temat związany z promowaniem zdrowego naturalnego zycia. Pozdrawiam, Karol

    OdpowiedzUsuń