środa, 30 października 2013

puff ..jak gorąco.. uff.. jak gorąco

Zaczynają się chłodniejsze dni, zima za pasem..
Postanowiłam zadbać o swoją odporność.. Nie lubię chorować!
A co ma mi w tym pomóc?? Wiadomo odpowiednia dieta, zbilansowana dodatkowo... sauna :) Wiadomo w lato gorąco, więc nie widzę potrzeby korzystania z niej.. Ale jesienią- zimą czemu nie? :) Lubię się wygrzać

 Wskazania do korzystania z sauny:

- Poprawa wyglądu skóry
- Zwiększenie odporności
- Choroby płuc i oskrzeli: astma, POChP
- Zwyrodnienia stawów
- Przewlekłe stany zapalne narządów rodnych
- Ogólna poprawa kondycji
- Delikatne nadciśnienie

Istnieją różne rodzaje sauny: suche, mokre, parowe (których nie należy mylić z łaźniami parowymi) - im wyższa wilgotność panuje w danej saunie, tym niższa jest temperatura. 
Korzystanie z sauny ma  też wiele zalet dla urody, przede wszystkim wyglądu skóry. Dzięki wizytom w saunie:
  • - gruczoły łojowe odblokowują się, a organizm pozbywa się nadmiaru sebum - dlatego sauna sprzyja -osobom odchudzającym się, pomaga również w walce z cellulitem i niedoskonałościami skóry
  • - z organizmu wraz z potem wydalana jest nadmierna ilość soli, co zapobieg zatrzymywaniu wody i puchnięciu
  • - tkanki są lepiej ukrwione, a cera- dotleniona
  • - skóra staje się gładka
  • - organizm wolniej się starzeje
  • - wydalamy nieczystości, metale ciężkie i toksyny
  • - dzięki wytwarzanej w saunie większej ilości endorfin jesteśmy bardziej zrelaksowane
  • - zastosowane po wyjściu z sauny kosmetyki lepiej się wchłaniają

1 komentarz:

  1. No dla takiego zmarźlucha jak ja to wprost genialny pomysł:))

    OdpowiedzUsuń