poniedziałek, 25 listopada 2013

Yantra mata... Ścięta tuż, tuż

A ja już znalazłam sobie prezent, jaki Mikołaj ma mi przynieść... :)
Chciałabym, dostać yantra matę...
Czy któraś z was ja ma? czy poleca? Jak wiemy foldery reklamowe kuszą nas do zakupów...Ale moje pytanie brzmi czy warto??



Co obiecują producenci?

Żeby używać Yantra Mat nie trzeba interesować się jogą czy akupresurą. Wystarczy się na niej położyć, a mata "sama" zapewni właściwy odpoczynek.

Już po kilku minutach odczuwa się ciepło w tych partiach ciała, które stykają się z matą – poprawia się przepływ krwi jako naturalna reakcją ciała na akupresurę.

Lepsze krążenie oznacza niższe ciśnienie krwi i bardziej efektywne dostarczanie substancji odżywczych do komórek.

8.820 punktów akupresury Yantra Mat wywołuje stan jasności umysłu i skupienia, doświadczany zwykle podczas długiej medytacji lub intensywnego wysiłku fizycznego.

Stan zrelaksowania organizmu wpływa na poprawę krążenia. Dlatego tak wiele osób zasypia podczas korzystania z Yantra Mat.
 Źródło

Wdaje mi się, że może to być fajne... Tak położyć się na tym po ciężkim treningu czy dniu w pracy...
Ale jak piszę jestem ciekawa czy ktoś tej maty używał i czy czuje różnicę. Już dłuższy czas noszę się z zamiarem jej kupna.
Wiem, że akupresura jest fajna i można zdziałać nią wiele...Ale czy można ją zastąpić mata?
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz