wtorek, 12 listopada 2013

Recenzja

Już długo się zbieram do napisania tego posta..
Chcę się z wami podzielić moją opinią o produkcie wyszczuplającym...
Jakieś cztery miesiące temu zakupiłam preparat Bingospa koncentrat cynamonowo -kofeinowy.

Co obiecuje  producent??
Koncentrat cynamonowo - kofeinowy BingoSpa jest preparatem przeznaczonym do profesjonalnych zabiegów w warunkach domowych. Zawiera maksymalną ilość olejków: cynamonowego, pomarańczowego, goździkowego i kofeiny, które są najskuteczniejszymi, aktywnymi substancjami redukującymi podskórną tkankę tłuszczową, która jest odpowiedzialna za cellulitu.
Seria zabiegów z udziałem badanego preparatu wyraźnie wyrównywała koloryt skóry, poprawiła jej ogólny wygląd. Skóra była zdecydowanie lepiej nawilżona, wyraźnie wygładzona, odpowiednio napięta. zakończeniu badań skóra wszystkich probantek była w lepszej kondycji, a przez to widoczność tzw.„pomarańczowej skórki” zdecydowanie mniejsza. Poprawa napięcia i elastyczności skóry uda powodowała, iż wydawały się one smuklejsze.
Moje wrażenia:
- preparat na prawdę silnie rozgrzewa.Jeszcze długo po zdjęciu foli odczuwam ciepło. Skóra jest ładnie "czerwona" :) Na początku nie mogłam długo wytrzymać, jednak teraz wytrzymuje już czterdzieści minut.
- czuję poprawę w napięciu skóry. Ten efekt mnie zadowala :)
- wmasowuję w skórę po zdjęciu foli balsam ujędrniający.. fajnie szybko się wchłania
- pudełko jest duże i bardzo, bardzo wydajne
- konsystencja przypomina galaretkę , łatwo się rozprowadza
- minusem może być cena, ale trzeba polować na promocję. Ja kupiłam za połowę ceny w swojej drogerii osiedlowej. (50 zł)
- podsumowując: Polecam :)

A wy używałyście go??
Jakie macie wrażenia?
Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz